Friday, March 13, 2009

Ready to Write Papers??

Seperti entry Rakan RO ku Eys yang lepas..Semalam (12.03.2009) kami ke Bengkel Teknik Penulisan Jurnal 1..huhu..First time pendedahan utk Bengkel sebegini..Banyak pengetahuan yg aku dapat dr bengkel nie..specially bab kandungan Abstrak dan cara memahami kandungan abstrak yg terdiri dr Background, Purpose, Implication dsbgainya..Dan perkara-perkara yang perlu ada dalam menulis jurnal.. Ini menaikkan semangat aku utk bacer jurnal papers..hehe..Walaupun keseluruhannya aku baru nk menyesot (betul nie eja nie?)..tp akan ku usahakan..Ari nie aku browse lagi pasal Complex Networks dan seangkatannya..ada banyak maklumat dan paper yg aku dapat..then aku perlu bace utk pahamkan lg..then set an appoinment with Dr HZ..Dr tolong guide eik.. 0-0 experience..Nk join kursus penulisan research paper la (proposal) la..nk kena cari nie..
p/s : Eys chayo!!chayo!! (semangat nie)..hehehe

1 comment:

  1. pening pala akak... nih baru balik dari holiday dah nak kena baca papers balik ades...apa pun teruskan usaha kita...wawawawawa

    ReplyDelete